undefined

The role of the perceived engagement of the facilitator in a vicarious contact intervention:A school-based field experiment in three countries

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Makinen, Viivi; Jasinskaja-Lahti, Inga; Renvik, Tuuli Anna; Cocco, Veronica Margherita; Lášticová, Barbara; Vezzali, Loris; Liebkind, Karmela

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Jasinskaja-Lahti Inga

Liebkind Karmela

Renvik Tuuli Anna

Makinen Viivi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

32

Nummer

4

Sidor

623-636

Publikationsforum

59963

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Sociologi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1002/casp.2579

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja