undefined

Native peers as mediators and experts in language learning in higher education

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Kotkavuori, Suvi; Hahl, Kaisa; Hilden, Raili

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Hahl Kaisa

Hilden Raili

Kotkavuori Suvi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

12

Nummer

1

Sidor

327-349

Publikationsforum

76270

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Språkvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Tyskland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1515/cercles-2022-2048

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja