undefined

Exploring first-year university students’ learning journals: conceptions of second language self-concept and self-efficacy for academic writing

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Mendoza, Laura; Lehtonen, Tuula; Lindblom-Ylänne, Sari; Hyytinen, Heidi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Hyytinen Heidi

Mendoza Laura

Lindblom-Ylänne Sari

Lehtonen Tuula

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal

System

Moderpublikationens namn

System

Volym

106

Artikelnummer

102759

Publikationsforum

68025

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Språkvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.system.2022.102759

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja