undefined

Theory-driven supervision as a method of strengthening the emerging professional identity of social work students

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Jäppinen, Maija; Muurinen, Heidi; Kääriäinen, Aino

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Kääriäinen Aino

Muurinen Heidi

Jäppinen Maija

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Relational Social Work

Volym

6

Nummer

1

Sidor

3-18

Publikationsforum

91180

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Social- och samhällspolitik

Publiceringsland

Italien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja