Challenging creativity constraints:Three design studios in craft teacher education
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Lahti, Henna ; Kangas, Kaiju; Härkki, Tellervo; Seitamaa-Hakkarainen, Pirita
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
Volym
29
Nummer
1
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Norge
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.7577/TechneA.4250
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja