Application of problem-based learning in higher education in soil and climate change studies in Sub-Saharan Africa
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Mulonda, Kamuti; Indeche, Annah; Chabala, Lydia Mumbi; Kaluba, Peter; Simfukwe, Paul; Siatwiinda, Siatwiinda M; Orek, Charles; Lelei, Joyce J; Canwat, Vincent; Phiri, Elijah; Määttänen, Satu; Laitinen, Eija
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligUKM:s publikationstyp
D2 Artikel i ett yrkesinriktat samlingsverk (inkl. inledningsartikel som skrivits av redaktören)Publikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Hämeen ammattikorkeakoulu
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Miljövetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Finland
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja