undefined

The challenge of position-taking in novice higher education students' argumentative writing

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Kleemola, Katri; Hyytinen, Heidi; Toom, Auli

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Toom Auli

Hyytinen Heidi

Kleemola Katri

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Frontiers in education

Volym

7

Artikelnummer

885987

Publikationsforum

85522

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Publiceringsavgift för öppen tillgång €

787

Betalningsår för den öppen tillgång publiceringsavgiften

2022

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/feduc.2022.885987

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja