Student virtual collaboration as messy entanglements of Bildung
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Charlotta Hilli
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligUKM:s publikationstyp
D2 Artikel i ett yrkesinriktat samlingsverk (inkl. inledningsartikel som skrivits av redaktören)Publikationskanalens uppgifter
Journal
Bildung in the Digital Age
Moderpublikationens namn
Förläggare
Routledge
Volym
1
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.4324/9781003158851
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja