undefined

Clarifying the relation between epistemic emotions and learning by using experience sampling method and pre-posttest design

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Vilhunen, Elisa; Turkkila, Miikka ; Lavonen, Jari; Salmela-Aro, Katariina; Juuti, Kalle

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Vilhunen Elisa

Lavonen Jari

Juuti Kalle

Salmela-Aro Katariina

Turkkila Miikka

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Frontiers in education

Volym

7

Artikelnummer

826852

Publikationsforum

85522

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Publiceringsavgift för öppen tillgång €

783

Betalningsår för den öppen tillgång publiceringsavgiften

2022

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/feduc.2022.826852

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja