undefined

Children’s play behaviour, cognitive skills and vocabulary in integrated early childhood special education groups

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Kesäläinen, Jonna; Suhonen, Eira; Alijoki, Alisa; Sajaniemi, Nina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Alijoki Alisa

Suhonen Eira

Kesäläinen Jonna

Sajaniemi Nina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

26

Nummer

3

Sidor

284-300

Publikationsforum

58522

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13603116.2019.1651410

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja