The Role of Early Childhood Teachers in Finnish Policy Documents:Training Teachers for the Future?
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Harju-Luukkainen, Heidi; Kangas, Jonna
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
International Perspectives on Early Childhood Teacher Education in the 21st Century
Förläggare
Sidor
65-80
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Singapore
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-981-16-5739-9_5
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja