Using artefacts in narrative pedagogies: a case from beginning teachers’ peer group meetings
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Uitto, Minna; Lassila, Erkki T.; Jokikokko, Katri; Kelchtermans, Geert; Estola, Eila
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
Nummer
1
Sidor
35-49
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/02619768.2021.1889506
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja