undefined

Using artefacts in narrative pedagogies: a case from beginning teachers’ peer group meetings

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Uitto, Minna; Lassila, Erkki T.; Jokikokko, Katri; Kelchtermans, Geert; Estola, Eila

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Jokikokko Katri

Estola Eila

Lassila Erkki Tapio

Uitto Minna Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Taylor & Francis

Nummer

1

Sidor

35-49

Publikationsforum

55813

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/02619768.2021.1889506

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja