Entrepreneurs’ Information Retrieval: The Role of Affective Aspects through the Media Richness Theory
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Thao Orrensalo; Shahrokh Nikou
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
2021 IEEE International Conference on Technology and Entrepreneurship, ICTE 2021
Moderpublikationens namn
2021 IEEE International Conference on Technology and Entrepreneurship, ICTE 2021
Konferens
IEEE International Conference on Technology and Entrepreneurship (ICTE)
Sidor
1-6
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Företagsekonomi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1109/ICTE51655.2021.9584789
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja