undefined

Experimenting with the languaging approach in teaching poetry: Contribution to a special issue Working with Literature in Nordic Secondary Education

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Kähkölä, Sara; Rättyä, Kaisu

Organisationer och upphovspersoner

Tammerfors universitet

Rättyä Kaisu Orcid -palvelun logo

Kähkölä Sara Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

2021

Sidor

1-20

Publikationsforum

71093

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Litteraturforskning

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.17239/L1ESLL-2021.21.02.08

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja