undefined

High Quality Educated Teachers and High-Quality Textbooks—The Two Pillars of Quality Education

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Hofman-Bergholm, Maria

Organisationer och upphovspersoner

Centria-ammattikorkeakoulu

Hofman-Bergholm Maria

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Transitioning to Quality Education

Moderpublikationens redaktörer

Jeronen, Eila

Förläggare

MDPI

Sidor

23-37

Publikationsforum

9125

Publikationsforumsnivå

0

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/books978-3-03897-893-0-2

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja