undefined

An overview of instruments for assessing and supporting elementary school students’ self-regulated learning

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Koivuniemi, Marika; Järvenoja, Hanna; Järvelä, Sanna; Thomas, Valérie

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Järvenoja Hanna Orcid -palvelun logo

Koivuniemi Marika Hannele

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal/Serie

Learning

Förläggare

Routledge

Volym

7

Nummer

2

Sidor

109-146

Publikationsforum

82701

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/23735082.2020.1859123

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja