Momentary task-values and expectations predict engagement in science among Finnish and Chilean secondary school students
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Salmela-Aro, Katariina; Upadyaya, Katja; Cumsille, Patricio; Lavonen, Jari; Avalos, Beatrice; Eccles, Jacquelynne
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
56
Nummer
3
Sidor
415-424
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1002/ijop.12719
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja