undefined

Momentary task-values and expectations predict engagement in science among Finnish and Chilean secondary school students

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Salmela-Aro, Katariina; Upadyaya, Katja; Cumsille, Patricio; Lavonen, Jari; Avalos, Beatrice; Eccles, Jacquelynne

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Lavonen Jari

Salmela-Aro Katariina

Upadyaya Katja

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

56

Nummer

3

Sidor

415-424

Publikationsforum

58753

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1002/ijop.12719

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja