undefined

Engagement in Learning Physics Through Project-Based Learning:A Case Study of Gifted Finnish Upper-Secondary-Level Students

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Makkonen, Taina; Tirri, Kirsi; Lavonen, Jari

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Lavonen Jari

Tirri Kirsi

Makkonen Taina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of advanced academics

Volym

32

Nummer

4

Sidor

501-532

Publikationsforum

88942

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1177/1932202X211018644

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja