Open E-Learning Platforms and the Design-Reality Gap:Exploring the Impact of User-Perceived Functional Affordances
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
McCarthy, Stephen; Rowan, Wendy; Ertiö, Titiana-Petra ; Lynch, Laura; Kahma, Nina
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
ECIS 2021 Proceedings:ECIS -proceedingseille seuraavan ISSN:n: 2184-1934
Förläggare
Artikelnummer
105
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
Muu lisenssi
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Övriga samhällsvetenskaper
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja