Teacher effectiveness in Finland:Effectiveness in Finnish schools
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Maaranen, Katriina; Stenberg, Katariina
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
International Beliefs and Practices That Characterize Teacher Effectiveness
Moderpublikationens redaktörer
Grant, Leslie W.; Stronge, James H.; Xu, Xianxuan
Förläggare
Sidor
125-147
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.4018/978-1-7998-7908-4.ch005
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja