undefined

Teacher effectiveness in Finland:Effectiveness in Finnish schools

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Maaranen, Katriina; Stenberg, Katariina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Stenberg Katariina

Maaranen Katriina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Grant, Leslie W.; Stronge, James H.; Xu, Xianxuan

Förläggare

IGI Global

Sidor

125-147

Publikationsforum

5478

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.4018/978-1-7998-7908-4.ch005

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja