Whose Action Research Is It?: Promoting Linguistically Sensitive Teacher Education in Europe
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Mari Bergroth; Júlia Llompart-Esbert; Nathalie Pepiot; Sven Sierens; Tjaša Dražnik; Karin van der Worp
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/09650792.2021.1925570
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja