undefined

‘Those who fail should not be teachers’: Pre-service Teachers’ Understandings of Failure and Teacher Identity Development

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Lutovac, Sonja; Assunção Flores, Maria

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Lutovac Sonja Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

3

Sidor

379-394

Publikationsforum

60209

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/02607476.2021.1891833

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja