Problem-Based Learning (PBL) in Undergraduate Education Design Thinking to Redesign Courses
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Acharya, Shakuntala; Bhatt, Apoorv Naresh; Chakrabarti, Amaresh; Delhi, Venkata S.K.; Diehl, Jan Carel; van Andel, Ellen; Jurelionis, Andrius; Stasiuliene, Laura; De Jussilainen Costa, Luis; Subra, Riina
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Volym
2
Sidor
349-360
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-981-16-0119-4_28
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja