undefined

Problem-Based Learning (PBL) in Undergraduate Education Design Thinking to Redesign Courses

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Acharya, Shakuntala; Bhatt, Apoorv Naresh; Chakrabarti, Amaresh; Delhi, Venkata S.K.; Diehl, Jan Carel; van Andel, Ellen; Jurelionis, Andrius; Stasiuliene, Laura; De Jussilainen Costa, Luis; Subra, Riina

Organisationer och upphovspersoner

Aalto-universitetet

De Jussilainen Costa Luis

Subra Riina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-981-16-0119-4_28

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja