Kan inlärningsanalytik påverka motivationen vid webbstudier
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Aarreniemi-jokipelto, Päivi; Alasalmi, Tuija
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
PopulärvetenskapligUKM:s publikationstyp
E1 Populärartikel, tidningsartikelPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Förläggare
Nummer
10.05.2021
ISSN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Finland
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Språk
svenska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja