undefined

Kan inlärningsanalytik påverka motivationen vid webbstudier

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Aarreniemi-jokipelto, Päivi; Alasalmi, Tuija

Organisationer och upphovspersoner

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Aarreniemi-Jokipelto Päivi

Alasalmi Tuija Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Populärvetenskaplig

UKM:s publikationstyp

E1 Populärartikel, tidningsartikel

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

10.05.2021

Publikationsforum

1001916

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Finland

Förlagets internationalitet

Inhemsk

Språk

svenska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja