undefined

Practices of professional learning communities

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Antinluoma, Markku; Ilomäki, Liisa ; Toom, Auli

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Toom Auli

Ilomäki Liisa

Antinluoma Markku

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Frontiers in education

Volym

6

Artikelnummer

617613

Publikationsforum

85522

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/feduc.2021.617613

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja