undefined

The Prospective Role of Epistemic Curiosity in National Standardized Test Performance

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Tang, Xin; Salmela-Aro, Katariina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Salmela-Aro Katariina

Tang Xin

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

88

Artikelnummer

102008

Publikationsforum

62541

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.lindif.2021.102008

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja