Curriculum work as educational leadership - paradoxes and theoretical foundations
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Michael Uljens
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Uljens Michael
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Nordic Journal of Studies in Educational Policy
Nummer
1
Sidor
22–31
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object]
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja