Learning difficulties, academic well-being and educational dropout - a person-centred approach
Publiceringsår
2014
Upphovspersoner
Johan Korhonen; Karin Linnanmäki; Pirjo Aunio
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Volym
31
Sidor
1–10
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.lindif.2013.12.011
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja