undefined

Towards blended learning: Stakeholders’ perspectives on a project-based integrated curriculum in ICT engineering education

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Mielikäinen, Maisa

Organisationer och upphovspersoner

Lapin ammattikorkeakoulu

Mielikäinen Maisa Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

36

Nummer

1

Sidor

74-85

Publikationsforum

57788

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Filosofi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1177/0950422221994471

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja