undefined

The interplay between literacy and digital technology: a fuzzy-set qualitative comparative analysis approach

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Shahrokh Nikou; Andrea Molinari; Gunilla Widén

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Nikou Shahrokh Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En dataartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

25

Nummer

4

Publikationsforum

57843

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Övriga samhällsvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.47989/irisic2016

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja