undefined

Partnerskap inom lärarutbildning i Norge och Finland: historiska förutsättningar för og praktiklärares förståelse av professionell handledning

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Anna-Lena Östern; Renata Svedlin; Gunnar Engvik

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Östern Anna-Lena

Svedlin Renata

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En dataartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Acta Didactica Norge

Volym

14

Nummer

2

Sidor

1-22

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

svenska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.5617/adno.7915

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja