undefined

Voices in education:professional Development schools (PDS): in the rear-view mirror or still promising model?

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Martin, Linda E.; Mulvihill, Thalia; Darling-Hammond, Linda; Ginsberg, Alice; Koh, Kim; Ladson-Billings, Gloria; Schunk, Dale; Tirri, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

B1 Inlägg i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal/Serie

Teacher Educator

Moderpublikationens namn

Teacher Educator

Volym

55

Nummer

3

Sidor

239-247

Publikationsforum

86929

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/08878730.2020.1762359

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja