Assessing ethical consumer behavior for sustainable development:The mediating role of brand attachment
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Rasool, Shahid; Cerchione, Roberto; Salo, Jari
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Salo Jari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
28
Nummer
6
Sidor
1620-1631
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Statsvetenskap; Socialgeografi och ekonomisk geografi; Övriga samhällsvetenskaper; Miljövetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1002/sd.2110
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja