Ascending from the Abstract to the Concrete as a Principle of Expansive Learning
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Engeström, Yrjo
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Engeström Yrjo
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Psihologičeskaâ nauka i obrazovanie = Психологическая наука и образование
Volym
25
Nummer
5
Sidor
31-43
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY NC
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Ryssland
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.17759/pse.2020250503
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja