Fabricating Education through PISA? An Analysis of the Distinct Participation of China in PISA
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Candido, Helena Hinke Dobrochinski; Granskog, Anyara; Tung, Lai Cheuk
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Candido Helena Hinke Dobrochinski
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
52
Nummer
2
Sidor
146-165
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY NC
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/10564934.2020.1759097
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja