undefined

Fabricating Education through PISA? An Analysis of the Distinct Participation of China in PISA

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Candido, Helena Hinke Dobrochinski; Granskog, Anyara; Tung, Lai Cheuk

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Candido Helena Hinke Dobrochinski

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

European Education

Volym

52

Nummer

2

Sidor

146-165

Publikationsforum

55653

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/10564934.2020.1759097

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja