CHILEAN TEACHER EDUCATORS IN INITIAL TEACHER EDUCATION POLICY:A QUALITATIVE CONTENT ANALYSIS

CHILEAN TEACHER EDUCATORS IN INITIAL TEACHER EDUCATION POLICY:A QUALITATIVE CONTENT ANALYSIS

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Paredes, Yenny Hinostroza

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Paredes Yenny Hinostroza

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Publiceringsland

Tjeckien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.20472/TEC.2019.008.009

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja

CHILEAN TEACHER EDUCATORS IN INITIAL TEACHER EDUCATION POLICY:A QUALITATIVE CONTENT ANALYSIS - Forskning.fi