Introduction:Beyond Impotent Criticality in Education Research?
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Simpson, Ashley
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Simpson Ashley
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
The Meaning of Criticality in Education Research:Reflecting on Critical Pedagogy
Moderpublikationens redaktörer
Simpson, Ashley ; Dervin, Fred
Förläggare
Sidor
1-19
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-030-56009-6_1
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja