Guided reflection procedure as a method to facilitate student teachers’ perception of their teaching to support the construction of practical knowledge
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Allas, Raili; Leijen, Äli; Toom, Auli
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Toom Auli
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
26
Nummer
2
Sidor
166-192
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/13540602.2020.1758053
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja