undefined

School engagement and school burnout profiles during high school - The role of socio-emotional skills

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Salmela-Aro, Katariina; Upadyaya, Katja

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Salmela-Aro Katariina

Upadyaya Katja

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

17

Nummer

6

Sidor

943-964

Publikationsforum

55705

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/17405629.2020.1785860

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja