A METHODOLOGY FOR SOFT-SKILLS IMPROVEMENT VIA GAME DEVELOPMENT INTENSIVE PROJECT
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Podlaski, Krzysztof; Milczarski, Piotr; Hłobaż, Artur; Monteiro, João Carlos; O'Reilly, Derek; Hautamaki, Johanna; Bollaert, Hiram; Possemiers, Philippe; Neves, Nelson
Organisationer och upphovspersoner
Centria-ammattikorkeakoulu
Hautamäki Johanna
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B3 Icke-referentgranskad artikel i konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
EDULEARN20 Proceedings
Konferens
International Conference on Education and New Learning Technologies
Förläggare
IATED
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
El-, automations- och telekommunikationsteknik, elektronik; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.21125/edulearn.2020.1433
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja