Marketing Principles
Publiceringsår
2021
Upphovspersoner
Pride, William M.; Ferrell, OC.; Lukas, Bryan A.; Schembri, Sharon; Niininen, Outi; Casidy, Riza
Abstrakt
This digital edition of Marketing Principles, 4e on the MindTap platform, offers extensive coverage of current marketing strategies and concepts, addresses social media, sustainability, globalisation, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. Emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, resonate especially well with today’s students who are striving for success in today’s fast-paced, evolving business world.
Visa merOrganisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Separat verk
Målgrupp
Vetenskaplig
Kollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderad
UKM:s publikationstyp
C1 Separat utgivet vetenskapligt verkPublikationskanalens uppgifter
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Företagsekonomi; Medie- och kommunikationsvetenskap; Övriga samhällsvetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Australien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja