undefined

Marketing Principles

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Pride, William M.; Ferrell, OC.; Lukas, Bryan A.; Schembri, Sharon; Niininen, Outi; Casidy, Riza

Abstrakt

This digital edition of Marketing Principles, 4e on the MindTap platform, offers extensive coverage of current marketing strategies and concepts, addresses social media, sustainability, globalisation, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. Emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, resonate especially well with today’s students who are striving for success in today’s fast-paced, evolving business world.
Visa mer

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Separat verk

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

C1 Separat utgivet vetenskapligt verk

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Cengage Learning

Publikationsforum

5246

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Företagsekonomi; Medie- och kommunikationsvetenskap; Övriga samhällsvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Australien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja