Media educational consciousness of early childhood student teachers: A critical case-description and a suggestion for a cross-curricular framework
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Mertala, Pekka; Salomaa,Saara
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Mertala Pekka-Oskari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Critical Issues in Early Childhood Teacher Education: Volume 2-International Perspectives
Förläggare
Artikelnummer
12
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja