Storylines for practice: a visual storytelling approach to strengthen the science‑practice interface
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Cortes Arevalo, Vivian Juliette; Verbrugge, Laura; Sools, Anneke; Brugnach, Marcela; Wolterink, Rik; van Denderen, Pepijn; Candel, Jasper; Hulscher, Suzanne
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Verbrugge Laura
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
15
Nummer
4
Sidor
1013-1032
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
CC BY
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Nationalekonomi; Miljövetenskap; Sociologi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/s11625-020-00793-y
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja