Effective Communication in the Project IRIS
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Ailio, Paula; Tira, Sinyati
Organisationer och upphovspersoner
Turun ammattikorkeakoulu
Ailio Paula
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligUKM:s publikationstyp
D2 Artikel i ett yrkesinriktat samlingsverk (inkl. inledningsartikel som skrivits av redaktören)Publikationskanalens uppgifter
Journal
Reports from Turku University of Applied Sciences
Moderpublikationens namn
Reverse Innovation Improving Community Engagement through Active Pedagogy in Tanzania: Case TUDARCo
Moderpublikationens redaktörer
Hyttinen, Ritva; Kazoka, James; Jalonen, Harri; Ntulo, Getrude; Rajala, Markku; Macha, Nancy; Tweve, Julius; Kulmala, Riikka; Enock, Gideon; Ailio, Paula; Tira, Sinyati; Uusikylä, Petri
Förläggare
Turku University of Applied Sciences
Nummer
262
Sidor
70 - 76
ISSN
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Finland
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja