undefined

Perceptions of Finnish Upper Secondary School Students of the Assessment Practices of Their Teachers

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Mäkipää, Toni; Ouakrim-Soivio, Najat

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Ouakrim-Soivio Najat

Mäkipää Toni

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of Teaching and Learning

Volym

13 (2019)

Nummer

2

Sidor

23-42

Publikationsforum

61779

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Kanada

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.22329/jtl.v13i2.5971

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja