undefined

Supporting active learning teaching techniques through collaborative learning and feedback in Zanzibar, a challenging educational context

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Ameir, Mwanakhamis

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Ameir Mwanakhamis

Publikationstyp

Publikationsform

Separat verk

Målgrupp

Vetenskaplig

UKM:s publikationstyp

G4 Monografiavhandling

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Acta Universitatis Ouluensis E : Scientiae rerum socialium

Förläggare

Oulun yliopisto

Nummer

189

Sidor

155

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Finland

Förlagets internationalitet

Inhemsk

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja