undefined

Listening Comprehension and Listening Effort in the Primary School Classroom

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Mary Rudner; Viveka Lyberg Åhlander; Jonas Brännström; Jens Nirme; M. K. Pichora-Fuller; Birgitta Sahlén

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Lyberg Åhlander Viveka Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En dataartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

9

Publikationsforum

70493

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Rättsmedicin och övrig medicinsk vetenskap; Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/fpsyg.2018.01193

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja