Listening Comprehension and Listening Effort in the Primary School Classroom
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Mary Rudner; Viveka Lyberg Åhlander; Jonas Brännström; Jens Nirme; M. K. Pichora-Fuller; Birgitta Sahlén
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En dataartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Rättsmedicin och övrig medicinsk vetenskap; Psykologi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3389/fpsyg.2018.01193
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja