undefined

Voices in Education:Teacher Self-Efficacy in Education

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Martin, Linda E.; Mulvihill, Thalia M.; Schunk, Dale; Ginsberg, Alice; Guskey, Thomas; Kohl, Kim; Ladson-Billings, Gloria; Meier, Deborah ; Peace, Terrell; Popham, Jim; Slavin, Robert; Sleter, Christine; Tirri, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

B1 Inlägg i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Teacher Educator

Volym

54

Nummer

3

Sidor

195-205

Publikationsforum

86929

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/08878730.2019.1615030

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja