Voices in Education:Teacher Self-Efficacy in Education
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Martin, Linda E.; Mulvihill, Thalia M.; Schunk, Dale; Ginsberg, Alice; Guskey, Thomas; Kohl, Kim; Ladson-Billings, Gloria; Meier, Deborah ; Peace, Terrell; Popham, Jim; Slavin, Robert; Sleter, Christine; Tirri, Kirsi
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Tirri Kirsi
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B1 Inlägg i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
54
Nummer
3
Sidor
195-205
ISSN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/08878730.2019.1615030
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja