Developing an entrepreneurial coaching clinic through a co-creative student engaging learning proscess. Case - Arcada coaching clinic
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Fabricius, Susanna; Tigerstedt, Christa; Klynhout, Myles; Strolys, Valentas
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B3 Icke-referentgranskad artikel i konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
EDULEARN19 Proceedings
Konferens
International Conference on Education and New Learning Technologies
Förläggare
IATED
Sidor
734-741
ISSN
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Spanien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.21125/edulearn.2019.0247
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja