Exploring customer online reviews for new product development: The case of identifying reinforcers in the cosmetic industry
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Haddara, Moutaz; Hsieh, Jenny; Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Sigurðsson, Valdimar
Organisationer och upphovspersoner
Yrkeshögskolan Arcada
Eriksson Niklas
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
Volym
41
Nummer
2
Sidor
250-273
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Företagsekonomi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1002/mde.3078
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja